Friday, March 31, 2017

Bucket list, czyli "do przeżycia"

Macie taką listę? Miejsc, które chcielibyście odwiedzić, wrażeń, których chcielibyście zasmakować?
Ja mam, regularnie ją uzupełniam. Nie jako listę zadań do wykonania, ale raczej jako miejsce inspiracji.

Zapraszam - i do lektury, i do dzielenia się własnymi listami. A może Wy już macie za sobą coś z mojej listy?
Koniecznie mi o tym opowiedzcie!


  • Polecieć balonem nad Doliną Rospudy
  • Pójść do opery lub filharmonii w Wiedniu
  • Zobaczyć z córką zoo w Berlinie
  • Osiągać dochód pasywny - minimum 25K rocznie [wiem, dziwne, ale zawsze chciałam być reniterką ;)]
  • Pokazać swój dom w "Werandzie" albo innym piśmie w tym stylu
  • Napisać powieść
  • Wydać bestseller - minimum 100K sprzedanych egzemplarzy
  • Zobaczyć rafę koralową
  • Zobaczyć zorzę polarną - najlepiej na Lofotach
  • Spacerować w Central Parku
  • Zwiedzić Alaskę/Kostarykę/Nowy Jork/Paryż/Wielki Kanion/Barcelonę/Marakesz/Toskanię/
  • Madryt/Sztokholm/Key West
  • Zrobić zakupy na Piątej Alei
  • Popłynąć w rejs po Karaibach
  • Założyć ogród permakulturowy
  • Objechać kamperem Norwegię
  • Zapuścić włosy i oddać je fundacji Rak'n'Roll
  • Urządzić kino letnie w ogrodzie
  • Tłumaczyć książki
  • Skoczyć na Skycoasterze
  • Zrobić sobie tatuaż z ptakiem
  • Zobaczyć dom Ernesta Hemingwaya i wydać jego książki w PL
  • Kupić sobie suknię wieczorową z lat 30.
  • Prowadzić kursy kreatywnego pisania dla młodzieży

12 comments:

  1. Hehe Kochana wspaniałe :)) też kiedyś zaczełam taką robić na bloga, mam nawet w zapisanych :) :) Koniecznie muszę się wziąć, dziękuję za przypomnienie :) Gratuluję Ci juz spełnionych (widze niektóre podobne mam :) :) ) i życzę z całego serducha spełnienia kolejnych.

    ReplyDelete
  2. Gratuluję spełnionych rzeczy i trzymam kciuki, by cała reszta również się udała :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    ReplyDelete
  3. Wspaniale, że aż tyle z tej listy udało Ci się zrealizować, jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  4. Ja taką listę trzymam w głowie i jest ona dużo krótsza, bo sobie na bieżąco kolejne elementy dokładam. Gratuluję osiągnięcia niektórych punktów z Twojej listy :)

    ReplyDelete
  5. Wspaniała lista... życzę spełnienia wszystkiego i uzupełniania jej o nowe pozycje!

    ReplyDelete
  6. Wspaniale, że stawiasz sobie cele i je realizujesz. To chyba najlepsze uczucie, które może towarzyszyć osobie kochającej rozwijać się.

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajny wpis jak i cały blog :) Cieszę się, że na niego trafiłam :) Ja również mam swoją listę rzeczy do zrobienia i powoli ją realizuje :)

    ReplyDelete
  8. Gratuluję spełniania swoich marzeń! Ja nie robię tego typu list, bo praktycznie codziennie dopisywałabym do niej coś nowego i życia by mi brakło na zrobienie tego wszystkiego :)

    ReplyDelete
  9. Wspaniała lista! Mam nadzieję, że niedługo będzie cała wykreślona i zrealizujesz wszystkie swoje marzenia:)

    ReplyDelete